marți, 16 martie 2010

Prietenii.

Mereu s-au legat prietenii,intre atatea si atatea persoane.Indiferent de distanta si de loc,prietenii raman intodeauna apropiati.
M-am gandit sa scriu despre asta,pentru ca acum vad si eu ce prieteni am,adevarati.Ii iubesc.Si ma bucur ca sunt alaturi de mine in fiecare zii,secunda si ora.
Ma linisteste gandul ca imi sunt alaturi,si ca ma pot bizuii pe ei.
Atatea si atatea amintiri cu prietenii,din prima zii de liceu pana acum.
Clipe traite la intensitate maxima.Mereu suntem in exstaz,sau molesite,dar macar suntem impreuna.
Vreau sa cresc si totusi sa raman o copila,sa imi fie alaturi pana si pe patul de moarte.Sa ii simt aproape de sufletul meu si de viata mea.Alaturi de trairile mele,sa fie si ei.De sentimente,frica,dragoste,si toate acele clipe in care plang,rad sau sufar.
Iubesc ceea ce sunt ei si vreau sa iubesc mai departe chiar daca ei vor pleca,si vor avea alta viata.
Prietenii sunt aceea care nu te lasa atunci cand ai o problema,si daca o incurci ei zic "lasa frate,macar neam distrat".
Prietenii sunt aceea care intra neinvitati in casa ta,si mama ta e si mama lor.
Prietenii vor ramane impreuna toata viata ta,pe cand o relatie se distruge in 2-3 ani.Dar prietenia ramane stabila,stransa ca un creion de o guma.Se poate rupe,sau distruge,dar intodeauna cand ai probleme,revii la vechii tai prieteni pentru ca situatille te depasesc de obicei,numai faci fata si ai nevoie de un sfat de la o persoana apropiata si draga tie,care chiar stie prin ce treci.
Prietenia ramane pe veci,pentru ca prietenii sunt sange din sangele tau.Ati fost nascuti impreuna,de mame diferite,acelasi sange,acelasi trup,acelasi suflet


End of story.Peace.

Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.