miercuri, 17 martie 2010

De ce existam?

Posibil ca multi dintre noi sa isi fii pus aceasta intrebare nu?:).
Cel putin eu mereu m-am intrebat,de ce exist,pentru ce am fost creata?Care este adevaratul scop in viata?Sa invat,sa am o viata,o slujba,si o familie?Poate,dar poate fii si mai mult decat asta.
Fiecare persoana,banuiesc ca are un scop pe acest pamant.
Oare care ar fii rostul nostru,adolescentii din ziua de azi.Ce rol avem in societatea umana?
Sa poluam?Sa ajutam?
Nimeni nu stie!
De ce ne mai tin in viata acesti politicieni care pana acum puteau sa ne ucida si sa scape de noi.
Cu ce ajutam noi aceasta tara,numita Romania?
Nu vad sensul nostru pe pamant.Pentru ca singurul lucru pe care stim sa il facem cu adevarat calumea,este sa poluam,sa distrugem si nimic mai mult!
Credeam defapt,ca fiecare om are cu adevarat un scop intemeiat in viata.Dar nu,nimeni nu stie cu adevarat de ce am fost creati de Dumnezeu.
Intrebarea importanta este "Daca nu existam?".Cum ar fii fost sa nu fii existat.Sa nu existe nici pamant,nici vietati.Atunci,noi nu ne nasteam.Este foarte confuz.Si nu cred ca va afla vreodata cineva adevaratul scop al existentei noastre pe pamant.
Noi ne nastem ca sa murim.Practic nasterea este un pas catre moarte.
Banuiesc ca existenta va ramane vaga in ochii tuturor,pentru ca nimeni nu stie inca de ce Dumnezeu ne-a creat cu adevarat.

End of story.Peace (:




Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.