joi, 3 februarie 2011

Roxana

Roxana,pot sa spun ca oficial m-am atasat de tine fiindca mi-ai demonstrat ca esti o prietena adevarata,Stiu ca sunt o pacoste mereu ca vorbesc numai despre el,si despre ce simt eu ,si ca ma plang intr-una,o sa incerc si o sa invat sa te ascult mai mult.
Intr-un fel nu pot sa zic ca ..mda,sunt inca impacata cu ce mi-ai facut,si intr-un fel e un sentiment de ura in mine,dar nu e ura.Intelegi?:)) E ciudat pentru ca nu pot sa te urasc..dar am un fel de gelozie,pentru ca ai fost in locul meu,si pe tine te-a placut mai mult ca pe mine .
Ma bucur ca suntem prietene,si chiar..urasc sa te vad deprimata din cauza baiatului acela..
Chiar imi doresc sa treci peste situatie..si sa iti gasesti prieten.Si am fost o scorpie cand te-am lasat sa te desparti de el,pentru ca poate acum erai mai fericita..
Eu mereu am fost gen,sufar eu ,si ea e happy.Dar acum,ceva din capul meu (cred ca,constiinta),mi-a spus sa nu ma las,poate pentru ca il iubeam prea tare,si nu stiu parca eram in transa cand faceam ca o maniaca,si cand te injuram si toate alea,pentru ca nu e stilul meu sa fac asa,dar ..nu stiu ce am avut nici in ziua de azi nu am inteles.
Stiu ca mai iertat,dar eu no sa fiu impacata niciodata.Si cum am mai zis,stiu ca sunt foarte disperata,si ca ma apuc sa vorbesc despre el,fara sami pese daca te plictisesc,sau daca macar iti pasa..dar simt ca tu esti singurul punct de sprijin pentru ca tu ai fost implicata in situatie.
Eu,una si defapt ..cred ca toti amiicii ma considera cimplicata,sensibila,si cu o imaginatie supe aiurita si inflorita.Inca nu ma cunosti,dar eu sunt genul filozofic,pana si iubirea e filozofie.Cum vezi si aici,ca sunt "bla bla bla" intr-una.hmm,da ma bucur totusi ca am ramas cu ceva din toate ce am pierdut si ce am avut.
O prietena..

Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.