joi, 3 februarie 2011

Empty

Singura chestie care ma face sa mor de durere,este INDIFERENTA lui.Niciiodata n-am crezut ca voi ajunge sa sufar pentru un baiat:)
Ma simt inchisa in propriul suflet alaturi de ceea ce urasc.Imi vin amintiri in cap legate de el,de primul sarut ,prima imbratisare,primul "Te iubesc" !Toate astea au aparut odata cu despartirea,cu suferinta cu singuratatea.Nu pot intelege,de ce vrei sa distrugi o persoana care iubeste pentru prima data si se simte libera ca o pasare,simte ca lumea e a ei,si ca poate face orice.
Dar NU ,speranta si dorinta ii sunt luate odata cu despariiea de el.Niciodata nu o sa realizeze,ca a lasat in urma doar un suflet care este ratacit acum .De ce?Pentru ca nu ia pasat ca a ranit ,si poate toate vorbele au fost in vant .Dar eu?Eu inca sper ca se va intoarce ,si sper inca ca aceste amintiri care imi strabat capul si inima,sa dispara,pentru ca este dureros sa ai amintiri,daca nu ai cu cine sa le imparti..

Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.