vineri, 20 august 2010

Vreau sa nu uit vara asta!

O uau,2 postari in aceeasi zii la diferenta de 10 secunde!
Vara asta nu o voi uita,si stii de ce?:).Pentru ca s-au legat noi prietenii,si speranta de a iubii a revenit din nou:)
"Pisica mea e la tine".?Ce amintire.Asa ne-am cunoscut :x.
Regret nespus pentru tine,but my boyfriend can kick your ass anytime!:*.
Atatia prieteni,gasca de vreo 20 de persoane:)).Cat de frumos e sa vezi ca ne sprijinim reciproc:x
Si mai frumos e sa vezi ca eu cu Monica suntem indragostite pana in gat!:)).
Ce frumoasa e vara.Amintiri si tot felul de chestii,care nu se uita niciodata.Eu cu Monica suntem cu capul in nori ,cat de curand si Celi!:)).
Va iubescc pe toti,in special pe tine:x
Bgd Hottt:x :)).

Un comentariu:

Monica. spunea...

NU vreau sa uit vara astaaaaaaaaaaaaaaaaa 8-> :x

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.