vineri, 20 august 2010

Dragostea loveste din nou!

Zilele de vara,fiind cele mai deosebite,te indragostesti cel mai des.:).In cazul meu,am facut si eu cateva cuceriri vara aceasta,neimportante si marunte,relatii gen 2-3 zile.!Darr cred ca e momentul sa ma opresc.Vara e pe sfarsite si ar fii normal sa imi stabilesc o relatie serioasa!Altfel mama imi va spune ca schimb prietenii ca pe sosete!:)).Nu ca nu ar fii adevarat.
Acum am vazut ca fostu,se dadea la una din prietenele mele,neinteresant (: .
Situatia sa schimbat radical,pentruu ca euu ,da EU iubesc:x.
Ador fiecare chestie si particula din el.Ador felul in care rade ca un nebun,felul in care ma ia in brate si ma pupa.Felul in care ma face sa rad chiar daca eu sunt trista.:xxx
Iubesc totul la el,si nu vreau sa-l schimb.Persoana lui ,sau doar numele lui ma face sa rad.Este unic prin felul sau de a fii.Magic si totusi misterios.Il ador!

x.o.x.o

Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.