miercuri, 31 martie 2010

Mai tii minte?

Mai tii minte..cand te iubeam?Iti ziceam "Vom ramane impreuna macar pana la 20 de ani!",sau "Ne mutam impreuna cu Larisa si sorta!"..uau..coaie..ce amintiri!
Doar gandindu-ma la parfumul tau simt cu mi se inmoaie picioarele si mi se zbate inima.Nu credeam ca pot iubii,si mereu ziceam.. "Ce?Iubirea,e doar o tampenie,ce stiti voi?".Uite ca multi au stiut,si acum am aflat si eu.Pentru ca Iubitule!Inima mea se zbate ca o nebuna.Iubitule?Pff,suna frumos dar numai daca ai cui sa ii spui.
Eu?Am ramas ca dracu,singura!Singura si ..pustie,cu perna in mana.
Lacrimile mele curg ca naiba,siroaie,si nu se mai opresc.Poate trebuie sa-mi dau o palma,sa ma trezesc,sa-mi revin,poate ca iubesc prea mult.Daca as avea si pe cine..Iubesc golul din sufletul meu?
Esti ca o pata..sterge-te naibi de pe mine,incerc sa te uit!.
Sau macar iubeste-ma si tu asa cum o fac eu!Dar numai suport,e prea mult,am varsat atatea lacrimi pentru nimicul din tine,si nimicul din care fac parte.Te vreau inapoi!

Niciun comentariu:

Aceea "eu"

Fotografia mea
Constanţa., România., Romania
A ramas doar amintirea.